Sales and Business Development Representative
Our client is a leading Canadian asset based truck transportation provider offering FTL, LTL, Crossborder and Warehousing services. They are looking to add a Sales and Business Development Representative to their team in Montreal. Reporting to the Vice President the right person will have 10+ years of truck transportation sales experience, have very strong knowledge of the North American market, a passion for developing new business and the ability to manage relationships with existing customers. In addition, the right person will have solid communication skills, excellent organizational and planning skills, and a desire to be part of a growing and successful company. Bilingual (French/English) is a requirement. Compensation for this role is in the $200k + range. Reimer Associates Inc. thanks you for your application and interest in this opportunity. We sincerely appreciate the time you have taken to share your background and experience. We are in the process of reviewing applications and will be moving forward with candidates whose qualifications closely align with client requirements for the role. If you are selected for further consideration, a member of our Team will be in touch with you directly. Due to the high volume of applications we receive, we are unable to respond to each candidate individually. However, we will retain your resume on file and may reach out to you should a suitable opportunity arise in the future. Notre client est un important fournisseur canadien de services de transport routier bas?s sur les actifs, offrant des services de FTL (chargements complets), LTL (chargements partiels), transfrontaliers et d?entreposage. Ils cherchent ? int?grer un(e) Repr?sentant(e) des ventes et du d?veloppement des affaires ? leur ?quipe ? Montr?al. Relevant du Vice-pr?sident, la personne id?ale devra poss?der plus de 10 ans d?exp?rience en ventes dans le domaine du transport routier, une solide connaissance du march? nord-am?ricain, une passion pour le d?veloppement de nouvelles affaires ainsi que la capacit? de g?rer les relations avec les clients existants. De plus, la personne recherch?e devra d?montrer de solides comp?tences en communication, d?excellentes aptitudes organisationnelles et en planification, et un d?sir de contribuer ? la croissance et au succ?s de l?entreprise. Le bilinguisme (fran?ais/anglais) est requis. La r?mun?ration pour ce poste se situe dans la fourchette de 200 000 $ et plus. Reimer Associates vous remercie pour votre candidature et votre int?r?t pour cette opportunit?. Nous appr?cions sinc?rement le temps que vous avez consacr? ? partager votre parcours et votre exp?rience. Nous sommes en train d'examiner les candidatures et nous donnerons suite ? celles dont les qualifications correspondent ?troitement aux exigences du client pour ce poste. Si vous ?tes s?lectionn?(e) pour la prochaine ?tape, un membre de notre ?quipe vous contactera directement. En raison du grand nombre de candidatures que nous recevons, nous ne sommes pas en mesure de r?pondre individuellement ? chaque candidat. Cependant, nous conserverons votre CV dans nos dossiers et pourrons vous contacter si une opportunit? appropri?e se pr?sente ? l'avenir.
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